Özellikle geceleri çok kötü düşünceler geliyor aklıma ölümle vs.ilgili elim ayağım uyuşuyor çok korkuyorum uyuyamıyorum hatta geçen spiral taktırırken korkudan bayılmışım etraftaki sesleri hiçbir şey duyamadım dün gece de aynısı oldu korkudan 1 2 dakika boyunca elim ayağım uyuştu gidip geldim sanki bu anksiyete mi yoksa başka birşey mi nefesim daralıyor kalbim çok hızlı çarpıyor şuan bile yazarken elim titriyor ve bayılacak gibi hissediyorum yine