Edis07 Hanimlar 2 kere anca kullandim. Marka wee baby.Tüm aparatları mevcüt. Garanti belgesi var. Faturasi dahil duruyor. Resimdede görünüyor. 700tl aldim 3 ay önce. Dusunenler icin fiyat konusunda uzlasabiliriz 😇🤗