Sevgili arkadaşlar, oğlum 4.5 yaşında. ekim ayı başında covid geçirdik. 3.covid oluşumuzdu. Ondan beri sürekli çocuklar hastaydı. 3 hafta önce oğlumun gözü çapakla kapandı. Sabah hemen doktora gittik ve ilaç verdi. O akşam ateşi de çıkmaya başladı. Ben evde kendi imkanlarımla ateşini düşürdüm. Sonra perşembe gecesi deli gibi horlamaya ve tıkanmaya başladı. Önceden de hafif horlardı ama bu kadar gürültülü değildi. Ağzının köpürdüğünü gördüm. Çok korktum. Cuma sabah iyi uyandı. Cuma gece gene aynıydı. C.tesi hemen doktora gittik. Çocuk doktoru bizi kbb ye yönlendirdi. Medipol mega celal bey. Doktor muayene etti. Kan tahlilinde crp yüksek kulakta sıvı var geniz eti büyümüş. 1 hafta ilaç tedavisi deneyelim deyip antibiyotik ve 2 farklı ilaca başlattı. 1 hafta sonra kontrole gittik. Hiç bir değişiklik yok dedi. Basınç testi yaptırdı ve sıvı kulak zarına yapışmış, geniz eti %60 büyük, %40 duyma kaybı var, bademcikleri şiş acil ameliyat yapmamız lazım yoksa bu çocuk ömür boyu işitme cihazı kullanacak dedi. Sapasağlam çocuğum 2 haftada nasıl bu hale geldi diye o kadar üzüldüm ki. Ertesi güne babası arkadaşının tavsiyesiyle Ent klinik Sinan Yücel bey e randevu aldı. Koştur koştur iyi şeyler duyma umuduyla gittik. Çok şükür öyle de oldu. İşitme kaybı %10 bir kulakta %15 diğer kulakta çıktı. Sıvı zara yapışık değil çıktı. Acil ameliyatlık bir durum yokmuş. Bademcikleri rahatsız değilmiş sadece yapı olarak biraz büyükmüş. Allah o doktordan razı olsun. Yeni nesil doktorlar hemen kesip biçme derdinde, Ameliyat en son çare dedik. Farklı ilaçlar ve karışım burun spreyi verdi. Oğlum şimdiden rahatladı. Horlaması kesildi. Burnu tıkalı değil. İnşallah sıvı da temizlenmiş olur bir dahaki muayeneye. Buraya yazmıştım arkadaşlar. Lütfen çok araştırın. Başka doktorlar deneyin. Bademcikler, geniz eti yani adenoidler bizim savunma mekanizmamız. Aldırmadan çözüm bulmaya çalışalım. Bilmiyorum şu anda ben de tedavi deniyorum. Belki sonuçta aldırmak zorunda kalacağım. Ama en azından deniyorum.
Not: beslenme olarak da süt kakao ve şekeri tamamen kestik. :)
Her birimizin evladı canı ciğeri. Tüm yavrulara kocaman sarılıyorum. Hepsi de çok değerli. Sağlıkla büyüsünler inşallah 💐