28 günlük bebeğim var. Tek başımayım. Kimse yardımcı olmuyor diye buraya yazıyorum. Bebeğim birkaç gündür sürekli ağlıyor. Uyutup, yerine koyuyorum ağlamaya başlıyor. Emziriyorum, kendi bırakıyor. Bırakır bırakmaz ağlıyor. Diğer göğsümden emziriyorum, memede uyuyor. Pozisyon değiştirince yine ağlıyor. Gün içinde de böyle. Gazı yok, gazını çok güzel çıkartıyor. Sürekli emmek istiyoe, emzirince de meme uçlarım acıyor artık. Napmam lazım? Neden olabilir?