Bebeğim 2 ay 12 günlük ilk günden beri mama+meme besleniyor eds sistemi ile biberon vermeyin bir medikalden 6 numara nazogastrik sonra satın alın yeşil ucunu biberonun içine koyun ince ucu da memeyle birlikte bebeğin ağzına verin ilk zamanlarda eşinizin yardımıyla yapmanızı tavsiye ederim