Merhaba anneler✋🏻Silivri’de oturan var mı? Varsa hangi hastaneye hangi doktora gidiyorsunuz? Memnunmusunuz? Ben Anadolu Hastanesine Belgin Hanıma gidiyorum. Özele gidiyoruz ama saglık ocagiyla ayni kontrolleri yapiyorlar. Sadece ek bazı aşıları yapıyorlar birde duruma göre bazen tahlil falan istiyorlar. Sizce devlete gotursem sadece doktorun vurması gereken asıları yaptirmak icin gotursem özele nasıl olur?