Zynp-Mthan Merhaba kızlar , bebişlerinize banyoda lif kullanıyor musunuz kullanıyorsanız ne zman başladınız yada alternatif olarak nasıl yıkıyorsunuz 😍
Sontvbukucu Zynp-Mthan 15 aylik hic lif kullanmadım doktorumuz da kesinlikle kullanmayın dedi oglum atopik dermatit bu arada.
defnemommm Zynp-Mthan e bebekten kendi markası olan yumuşak süngerlerden aldım 4 ki satılıyor çok uygun 20 tl gibi bişey onu kullanıyorum 🤗 çok yumuşak ben memnunum
lalbg Zynp-Mthan annemin ördüğü lifi var onu kullanıyorum. Her gün yıkarım kızımı en kötü 2 günde bir yıkarım ama lifi haftada 1-2 defa kullanıyorum😊
Sontvbukucu yasacmalamalo ben de doğal sunger almıştım 1 kez kullandim ama sonra hiç gerek gormedim zaten temiz oluyorlar liflemeye gerek yok.
NuruKelam Zynp-Mthan 1 yaştan sonra kullanmaya başladım annem oğlum için yumuşak bir lif örmüştü her yıkamada kullanmıyorum zaten temizler haftada bir yada 10 günde bir lifle yıkıyorum.
Nazlican Zynp-Mthan Kullanıyorum ama sürekli değil, o da köpüklemek için sürüyorum öyle derisine baskı yapmıyorum