3-4 gündür çok kötü kaşıntım var sirkeli suyla yıkıyorum geçiyo sonra tekrar başlıyo 2 gün travazol krem kullandım felaket bir akıntı oldu pembemsi ve çok canım yandı bugün direk pamuğa sirke döküp sildim yandı ama iyi geldi gibi siz neler yapıyosunuz ne kullanıyosunuz