Bugün muayene olmaya gittim 4 aylık bebeğim var doktor rahimde yara olduğunu söyledi smr aldılar 3 haftaya çıkar dedi sonuç ama normal doğumdan sonra olabilecek bişey dedi başına gelen varmı acaba sonuçtan sonra kazırız temizse dedi temiz çıkmayınca ne oluyor neden normal doğum yapan kadınlarda olabilecek bişey ki devlet hastanesine gittim fazla bilgilendirme olmadı yoğunluktan dolayı soracağım soruları da unuttum açıkçası konuya hakim olan varmı acaba