Merihh Kızlar bebeğim tam 11 aylık ve yaklaşık birkaç gündür emekliyor. Bu ara hali hazırda bozuk olan uykularımız daha da bozuldu da acaba emekleme ile ilişkisi var mı bu durumun sormak istedim çünkü normalde bu ayda uyku gerilemesi yok diye biliyorum.
Elisa34 Merihh diş olabilir benim kızım normalde gece uykuları düzenliydi bu hafta dişi patladı resmen uyku düzeni değişti 11 aylık olmak üzere
Lina06 Merihh benim kızım da 11 aylık gece uykularımız sıfır sürekli uyanıyor ağlıyor nerdeyse hiç yatmıyor bence dişten kaynaklıdır diş çıkacağı zaman hep böyle oluyor çünkü memede kalmak istiyor
iremnr Merihh uyku gerilemelerinin sebebi bebeğin yeni ve büyük bişey öğrendiği zamanlardır. 8-10 ay arasındaki gerileme emekleme ve tutunup kalkmayı öğrenme nedeniyle oluyor. Emeklemeye yeni başladıysa uyku gerilemesi yaşıyordur. 1-2 hafta içinde duruma alışınca geçer muhtemelen
Merihh Elisa34 bizim 6 diş var şu an canım yakında diş yok diye biliyorum ama belki azılar başlıyordur
Lina06 Merihh hiç sorma valla dinlenmek uyumak yok bize huni takmama az kaldı 😂 gece olsun istemiyorum 🥺
Merihh Lina06 ben de öyle inan istemiyorum geceleri çok zor oluyor sabah olunca da azcık uyusam uyanmak istemiyorum 😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️