Ilayda011 ben de aynı durumdaydım. Sütüm yetmiyordu, ben öyle sanmışım. Bunu bir paranoya durumuna getirmiştim, bence öncelikle sütünün geldiğine ve kendine İnan. Emin ol tamamen psikolojik bir süreç 👍🏼 Ben EDS ile besledim, internetten araştırabilirsin. Başta çok zor geliyor ama sonra el çabukluğuyla halloluyor. Şırıngayla beslemekten kolay