Hra_brmn Bebeğinizi hangi ayda bırakıp ise gittiniz. Nasıl ayrıldınız. Bebeğim 9 aylık artık ise başlamam gerekiyor. Bakıcı evinde bakacak fakat çok üzülüyorum. Siz ne yaptınız.
Elika00 Hra_brmn 3.5 aylıktı bıraktım sonra projem bitti 7 aylıktı eve döndüm 😍 çok zor Allah yardım etsin ama yapılmayacak birşey de değil
Asyaveannesi04 Hra_brmn 4.5 aylıkken başladım kayınvalidem 9. Ayına kadar bizim evimiZde baktı sonra hastalandım, tansiyonum çıktı diye gitti 2 aydır kendi annem bakıyor ona getirip götürüyorum evi bana yakın bakıcı olsaydı bırakamazdım sanırım bebeğimi 🥲
Hra_brmn Asyaveannesi04 kayınvalide çok yaşlı aynı evde kalıyoruz zaten ama hiç geçinemiyoruz. Ama ise başlamak da zorundayım. Alıştırma icin komşumuza bırakıyorum. İyi bir aile güvenilir de. Ama özlemek çok yoracak sanırım