Ylz13 aynı durum bizde de var canım 2 bucuk aylık olduk hala devam ediyor zeytin yağı sürerek uyarıyorum poposundan karnına bacaklarına masaj yapıyorum mamasını zeytinyağı koyuyorum hiç ise yaramazsa doktorumuz fitil verdi onu yapıyorum bebeklerin bu dönemlerde bağırsakları kivrilmaya başlıyormuş o yüzden zorlanıyorlarmis 1 hafta boyunca yapmaması normal kabul ediliyor