Benim bebeğim dört aylıkken oldu.eğer geç kalınırsa bağırsağın kesilmesi durumu olabiliyor o yüzden geç kalınmadan hemen yapılması gerektiğini söylemişti doktor bir iki saat bile çok önemliymiş.ameliyat sonrasında ilk gün zordu ama daha sonra çabucak toparlandı şimdi iyi çok şükür.bebekler yetişkinlere göre daha hızlı toparlanıyor endişelenmeyin