yigitinaannesii çok geçmiş olsun🙏 hemen gözüm doldu, oğlum tam 11 aylık yürüdü, bir gün böyle sendelerken ayak baş parmağı halıya takılıp düştü ve parmağı davul gibi şişti hastaneye gittik film vs çok şükür kırık yoktu ama parmağı resmen ayrılmış dedi doktor alçıya aldılar biraz uzun sürer dediler, çok üzüldüm dayanamadım onu öyle görünce. birkaç gün sonra alçıyı aldırdık direkt ayağının üstüne basıp yürümeye başladı. Çok çabuk iyileşiyorlar bence❤️ Allah beterinden korusun bütün yavrulaırmızı korusun Rabbim🙏