Merhaba
2 yaşında kızım evde duran çocuk grip oldu. Bebeğime Bulaşmaması için Çok çabalama rağmen 22 günlük bebeğime bulaştığını fark ettim bugün. Şuan sadece öksürüyor ama kötü öksürüyor ve burnu tıkalı sesler geliyor burnundan. Çok korktum doktora gidicem akşama eşim işten gelince hastaneye girmektende korkuyorum çok kalabalık ve aşırı bir salgın var bizim bölgede. Bu kadar küçük bebeğe ilaç veriliyor mu ?
Sizlerin öneriniz var mı ?