Kızlar bebeğim bi hafta sonra 11 aylık olacak. sürekli oyuncaklarla oynamaktan bıktı. İlk defa dün akşam ben o babası top oynadık çok sevindik çoo mutlu oldu. Ama legolarla ve diğer oyuncaklarıyla sürekli beraber oynarız. Siz bu ay da neler yapıyorsunuz. Hangi oyuncaklarla zaman geçiriyorsunuz bebeğimin oynayabileceği kaliteli büyük oyuncaklar almak istiyorum ama bulamıyorum sizde varsa fotoğrafını atabilir misiniz? 🌸