123321123
Büyük beden almanızı öneririm, oğlum 4 aylık istanbulda yaşamamıza rağmen 1 aydır uyku tulumu ile yatırıyorum.
12-18 ay uyku tulumu kullanıyorum lcw den aldım. 1.6 tog kalınlığında. (Ayakları içeride kaldığı için sıcak oluyor.)
Gece atlet üzerine uzun kollu zıbın ve ince pijama ile beraber giydiriyorum. O da sıcaklığım 20-22 derece arası oluyor. Sabah bez değişimi için çıkardığımda terli olmuyor. Ben memnunum.