Ben ilk başta tekme attigini anlamamıştım 18 .haftadaydim içimde su dolu bir torba vardı sanki birşey kiprasiyordu çok garipti ama güzeldi sonra hep hareket etsin diye bekliyordum hamileliği özledim galiba zor geçmesine rağmen sizler ilk nasıl hissettiniz hareketini.