Dünkü postumu görenler olmuştur sağolsunlar bayağıda yardımcı olmaya çalışan anneler oldu şuanki düşüncem sütten kessem mamayı içer mi ek gıdayı kabul eder mi onu kestiremiyorum çünkü hiç bi şekilde ikisinide kabul etmiyor ve aç
İkinci bebeğim ilkinden tecrübem var dedim ama o kadar değişik bi bebek ki ilk oğlumda asla böyle birşey görmedim ve onu 2 yaşına kadar emzirdim bunda sütüm olmadı ve herkesi problem herseye kapalı hiç birşey istemiyor