Prensss24 4 aylık bebeğim var doğduğu günden bu güne kadar emerken hep terler araştırdım enerji kaybettikleri için terlerler diyorlar. Sizde de böylr bit durum var mı arkadaşlar boncuk boncuk terliyor
kahveseftali Prensss24 benimki de 3,5 aylık baştan beri inanılmaz terliyor ensesinden sular akıyordu artık ama son zamanlarda azaldı artık çok çok az terliyor belki eskisi kadar zorlanmıyordur ama zamanla azalır bence
Ftmnrdgr Benimde 3 ay 10 günlük bebeğim var oda ara ara terliyordu emerken, dikkat ettim gazı olduğu zamanlar çok terliyor