lalbg HappyKids ödül hediye çeki olabilir illa trendyol olmasına gerek yok başka bi firmanın da çeki ya da indirim kuponu olabilir. Malum kış geldi bebeklerle evde daha fazla vakit geçireceğimiz için oyuncak ya da eğitici kitap kategorisinde bir çek olabilir. Çekiliş de yılbaşı ruhuyla ilgili bi şey olmalı. “2023’ten beklentim … çünkü …” gibi bi konu oluşturup yorum yazanlar arasından seçersiniz🤷🏻♀️
Winnithepooh Rez yenilenecek dendi ama adaletsizce kazananlqr adına unutuldu gitti yine bı hilekarlik olur kılıfına uydurulur kazananlar bellidir ,🥴
Rez Winnithepooh ben de böyle düşünüyorum tamam noter huzurunda vs yapılmasını da beklemiyorum ancak tam ve gereklilik olursa çekiliş normal basit bir olay neden olmasın
Winnithepooh HappyKids n11 ile anlasmisiniz belliki siteye girince yorum yazana kadr en az 5 reklam giriyor ve insan sinir oluyor 1 dk 5 reklam arka arkqya çok değil mi azaltın lütfen 😊
Rez Moana bir gün önce açılan hesaba çıkması mesela beni çok düşündürmüştü ondan çok da adaletli olduğunu düşünmüyorum hani
Minnakelifim Rez yapılan bütün cekilisler bir gün önce açılan hesaba çıkıyor hep. Bilerek yapıyorlar bence. Burdan gervek birine çıktığını görmedim hic Moana
Annis-ogul Moana ya burda yetkili kişiler sırayla kendine çıkarıyor ya da başka adaletsizlik var geçersiz olması için. Ins gerçekten hakkaniyetli olunur ve son bi kac ay içerisinde ayilan hesaplara çıkmaz. Devamlı olan kişilere çıkar
sarmaliklahana HappyKids büyük hediyeden küçüğe kadar olabilir. Mesela büyük hediye olarak : 1 kişiye airfry - 5 kişiye bebek yılbaşı kıyafeti - 5 kişiye anne cocuk pijama takımı - 10 kişiye yılbaşı kupası ve çorabı VS gibi 🤭🤗 hem daha cok kişiye cıkmış olur hem hatıra kalır. Çekiliş ise tüm kayıtlı mailler üzerinden yapılsın kime denk gelirse artık 😄
Deletedmom_58 Wolverine Onlara ters geliyor olabilir ama hakaret etme hakkını doğurmuyor. Bana da ters geliyor evet ama çıkıp da yılbaşı postlarına veya kutlayacak olan eğlenmek isteyen kişilere hakaret etmem bu ne cürret? Madem o kadar inançlılar kalp kırmanın da Kabeyi yıkmak kadar günah olduğunu bilmeleri gerekir. Sessiz kal yorum yapma daha iyi . Kinini sinirini içinde yaşa sessiz kal daha iyi . Bu konuda sana hak veriyorum arkadaşım 🥰
Deletedmom_68 Tatlican yok ya açıklamada dandikti😂 bi ara herkes doktorunu hastanesini paylaşıyordu ya işte, paylaşmayan sadece yorum yapanlara, 3-5 gün önce üyelik açmış kişilere çıktı. baya tepki aldı ama elle tutulur bi açıklamada yapamadı admin