Sizi çok iyi anlıyorum benim oğlumda öyleydi sebzelerde. İlk yoğurtla başlasaydınız keşke. Yoğurdu çok sevmişti. Sebze öğürüyodu sonra çorbays geçtik ozamanda iki üç kaşık yiyordu. Şimdi 8 aylık ne sebze versem yiyo dün pırasa yemeği yedi mesela. Sakın pes etmeyin vede yemediği şeyi zorlamayın. Gerekirse ara verin 1-2 gün sonra yine deneyin. Sihirli değnek değmiş gibi sonradan yiyolar 😀😀😀 ben çok şaşırmıştım. Üzmeyin kendinizi sakın 🌸