caylavyu iremnazshn evolvia kullanıyoruz kilo alımı gayet iyi gidiyor dedi doktor 3400 doğdu 1 aylik 4300 kg
_annee_ iremnazshn bu bebeğe gore değişir. Çünkü kimi mama bebeğe yarıyor kimisi ise yaramıyor. Genelde aptamil tercih ediliyor. Ama dediğim gibi buna bebek karar veriyor. Yeğenim bebelac gold kullandı çok yaradı. Benim kızıma hiç yaramadı o mesela.
asyakusunannesii iremnazshn kilo aldıran mama diye bişey yoktur bebeğin metabolizmasıyla alakalı bu durum. Ben kızıma Sma optipro kullanıyorum kilo yapmıyor ama en azından kabız da yapmıyor gaz da yapmıyor vs. Hangi mamayı kullanırsanız kullanın bebeğinizin bağışıklığına göre yarıyor yada yaramıyor. Herkes aptamil kilo yapıyor dese de bence aptamil çok şekerli ve bebeğe verilmemeli diye düşünüyorum. Kendi şahsi fikrim bu
123321123 caylavyu benim bebeğimde 3400 dogdu bir ay kontrolünde 4 kg dı dr çok fazla kilo alımı yok mamaya devam edeceksin dedi siz mamayı günde kac cc kac defa veriyorsunuz acaba