NasMommy Kızımın doğum gününe 1 ay kadar bir zaman kaldı ama nasıl bir elbise alsam karar veremedim. Alıp memnun kaldığınız elbiseler ya da güzel modeller varsa görmek isterim 🌸
Muges4 NasMommy Kış olduğu için ve evde kutladığımız için bu siteden bu elbiseyi almıştım, kaliteliydi bayada uygundu. Ama tükenmiş:)
Seymaben Ben de burda bekleyim . 1 aydan az kaldı ve elbise bulamıyorum . Sayf önerisi olan olursa çok güzel olur 🙏🏻
Minkpndam Littlee honeyden aldım şapkasınıda la mabelladan aldım ben Şuan satışa çıkardım birdaha nerde giycek diye
queensss Merhaba canım ben civilden böyle bir elbise almıştım 😊 belki fikir olur https://imgyukle.com/i/Jsbtqt
NasMommy queensss çok şeker olmuş maşallah 🧿 ben dışarıda kutlayacağım için biraz daha farklı arıyorum teşekkür ederim fikir oldu 🙏
2121-eliz Dun gordum lcw da ekose iki model elbise vardi cok sevdim biz de ocak ayinda kutliycaz nextkids in kiyafetlerini de cok sevmistim bi bak istersen
NasMommy 2121-eliz 1 yaş çekiminde yılbaşı konsepti olacak ondan dolayı ekose değil de daha farklı arıyorum çok teşekkür ederim 🌸 dediğiniz siteye de bakacağım