Başakşehiri bilmiyorum ama ben başla şehirde lojmandayım sadece ısıtma klima ile ya dansına kullanan da var çok eski bir bina çünkü mutfağı yaptırdım onun dışında diğer yerler fena değildi burda çok huzurluyuz çok şükğr bizden sonra oturacak olana da Nasipli gelsin buraya taşınmadan işim yoktu bebek vardı bir tane ve eşim dört senelik memurdu puanı ona göre düşünebilirsiniz