Kızlar selam ,
Başakşehir’e yeni yapılan polis lojmanları için ön başvuru vardı biz kaçırmıştık. Şimdi lojman basvuru zamanı geliyor polisler için , yakını olan bilir. Başakşehir polis lojmanlarına basvurusu kabul olan , gidip gören, yerleşen vs var mı? Bilgi almak için soruyorum. İçleri nasıl acaba ona göre başvuru yapmayı düşünüyoruz. İçinde yaşayan resim atacak olan varsa cokta mutlu olurum. Bu uygulamada cok fazla polis eşi var sormak istedim belki bir kişi olsa bile denk gelir diye.