yemedimamadoydum _YanakReisinAnnesii hahah hepimizin ki ana kuzusu ama ilerde onların gelecgi için konuşmamızda lazım aslında 😂
_YanakReisinAnnesii yemedimamadoydum seni beni dinleyen mi var Allah aşkına 😂 istersek padişah fermanı gibi sayfalarca konuşalım oraya buraya yazılar yazalım ama herkes kendi bildiğini okuyor ve doğru söyleyeni dokuz köyden kovuyor .
neslyyy Seheyas Seymanur9 Busra-Atk sudereyhan402 Teemo07 _YanakReisinAnnesii salakmisincemilee zenginler ceblerini doldurup taşırıyor biz yerimizde saymıyoruz dibe çekiliyoruz resmen
35lavanta neslyyy Zorla yatak ayırtcaklar 😂😂😂 Allahtan kordonlarımı bağlattımda kafam rahat 😎 Bunlar iyi günlerimiz daha..
RavzosunAnnesi neslyyy valla bugün Gripin aldım o bile 14 TL olmuş tanesi.eczaci ile konuştum komik ama dün 10 TL idi dünden öncede 3.5 TL idi tanesi dedi bir anda zam gelmis nolcak bilmiyorum sonumuz Allah sonumuzu hayır etsin 🤦🏻♀️
Mete23-6-2022 neslyyy 2 ay önce 2 aşı 1700 dü bugün aldım 2200 TL olmuş her şeyin fiyatında artış var sanırım eczacı 2 gün önce zam geldi dedi
Hkshkshsk neslyyy kimse artık birlikte yatmaz bunu almamak için 😂😂😂 tövbe ne hallere geldik yemine askeri ucrte zam gelmeden herşeye zam geldi ekmek 10 TL olursa bianda sasirmayin