kaymakliekmekkadayifi ben yara bandı kullandım, şu an bıraktırma dönemindeyim bugün 3.gün, arada açıyo memede süt bitmiş oğlum kapanmış diyorum kapatıyo kendisi üstelemiyo, bende çok korkuyodum, zor olur diyodum çünkü çok düşkündü gece memeyle uyuyodu, kaç defa kalkıp emiyodu ama çok şükür korktuğum gibi olmadı