Yani bence çocuk beslenmesi konusunda düz matematik Hesabı çalışmıyor bir aydan sonra. İlk üç ay tamam önemli ama sonra bazı bebekler hareketli oluyor fazla yakıyor, bazı bebekler boya veriyor. Benimki de 4-5 arası 300 gr almıştı. O ay doktora gidemedim. Sağlık Ocağı ebesi artık yavaş kilo alır zaten, normal dedi.
Önemli olan bence bebek aç mı? Yani bebek doyuyor, çişli bez sayısı iyiyse çok da şey yapmayın. Dediğiniz gibi bebek içmiyorsa napacaksınız? Benimki de çok iştahlı değil. İnternetten bakıyorum bir öğünde 180 ml anne sütü içmesi gerek yazıyor ama benimki bazen 150 zor içiyor.