Bsttkmrn Arkadaşlar merhaba benim 23 günlük bebeğim var. Bu aralar kendi kendine çok ıkınıyor kıpkırmızı olana kadar nefesini tutuyor. Kabızda değil. Kucağımda uyurken çok sakin ama yatağına koyduğum zaman ıkınarak kendini uyandırıyor. Doktoruna söyledim bağırsak düzenleyici damla verdi ama o da pek işe yaramadı. Bebeği böyle olan var mı?
eylul_veannesi Bsttkmrn bizde 41. Günlüğüz aynıyız kabızlık ve gaz sorunu çıktı damla kullanıyoruz hiç bi işe yaramadı ya napıcam bilmiyorum
Jaleoyku Bizimde öyle sürekli uyanıp masaj yapıyorum. Varlığımı hissetsin rahatlasın diye bazen elimi karnına hafif koyuyorum o zaman ıkınmayı bırakıyor.
Tomyris Bsttkmrn Hepsi istisnasız böyle başlıyor… Benim 17. Günde başladı, gaz sancılarının geleceğinin göstergesi canım..
Gozde48 Bsttkmrn benm oğlumda öyleydi doğdugunda cocuk doktorum çare oldu bize günde 4 defayı gecmemek şartyla bir çay kaşığı zeytnyagı verebılırsın organık olması şartyla dedi ve hayatım kurtuldu çok şükür 🙏
Begum09 Ya bizde aynı durumdayız maalesef eğer yeni uyuduysa karnını okşayarak fisildiyorum buradayım pispis diye tekrar dalıyor , bugün sağlık ocağına gitmiştim doktor metsil yazdı inşallah sancılarına iyi gelir rabbim tüm bebislerimize sağlık versin 🤲