Arasboymom Bebeğim 4 aylık son zamanlarda iyice iştahsızlaştı meme reddiyor, biberonla istemiyor , mama istemiyor hiçbir şey istemiyor böyle olan var mı ? Ne yapacağımı şaşırdım
Bilgesmoms Arasboymom benim bebeğim de tıpkı söylediğiniz gibi yalnızca evolvia rp1 i pekmezle içiyor 6 aydan küçük olduğu için testi pozitif çıkmadı elinizde fazla mama varsa verebilir misiniz ücretini de veririm eczanede çok pahalı
Babygirlsmom Arasboymom 4 ay 4 günlük. 1,5 aydır mama reddi. Doktor inek sütü alerjisi teşhisi koydu rapor çıkarttı ama aptamil pregomin o kadar kötü kokuyor ki vanilya şurubuyla bile içiremiyoruz.
MnkKrtl Arasboymom Benim bebeğimde iki aylık memeden de biberondanda iki fırt alıp bırakıyo ağlıyo istemiyor sabahtan beri böyleyiz daha bi gün oldu ama çok tedirgin oldum hemen araştırmaya başladım neden olabilir diye
Bilgesmoms Azli merve__gonul İnstagram adresim yazarsanız iletişim bilgilerimi verebilirim özelden telefon numaramı da yazdım size
Themom90 Benim kızım da 5 ay 14 günlük. 4. Ayın başından beri alerji ile mücadele ediyoruz. Diyetimden birçok şeyi çıkardım. Bu sebeple kilo alımı azaldı. Yalnızca Evolvia Rp takviyesi yapmamızı istedi doktor onu da zorla içiriyorum😥
[silindi] Themom90 @Bilgesmoms bu arkadaş İçin sormuştum . Sizin de bebeğiniz inşallah alır ek gıdayı, zor bir süreç.