Elmalı, limonlu, tutti frutti hangisini kullanıyorsunuz ? Çocuğunuz hangisini sevdi ?
Anstzist elmalı aldım ama pek beğenmedi bitain diğerlerini deniycem
Anstzist diğerlerini kullanmadım, tutti fruttili olan güzel ama👍🏻
Anstzist elmalıyı içiyor çok sevdi normalde çok seçici bir bebektir
.
Tutti futrutti kullanıyoruz diğerlerini bilmiyorum bunun tadı bana güzel geldi