Bana doktorum oğlum da tedavi görüyor ve emiyor diye hafif ilaçlar yazdı, daha çok semptomatik tedavi uyguladı. Parol, mucovit (c vitamini ve balgam sökücü) ve allerset. Oğlum yemek yiyemedigi için hep emmek istiyordu, dinlenemiyordum falan. 2 haftada anca kendime gelebildim. Resverol şurup iyi geldi o aralar. Zencefil, zerdeçal, tarçın, karanfil karışımları yapıp içtim. Çok geçmiş olsun. Dinlenebiliyorsanız dinlenmeye bakın. Oğlum gece uyuyabilmeye başlayınca da iyileşmem hızlandı.