Deniz0103 Bebeğim 2,5 aylık. Eskiden günde 2-3 kere kakasını yapardı. Son 1 haftadır iyice azaldı. Bazı günler hiç yapmıyor. Normal mi acaba???
Mercey01 Deniz0103 benim kızım 2,5 aylık olana kadar günde 5-6 kez yapardı şu an 3 aylık 1 haftadır falan günde 1 kere yapıyor normal herhalde zaten zamanla azalır diyordu herkes, anne sütü alıyor sadece
Saryam Deniz0103 valla bizdede azalma oldu iki gündür yapmıyor doktor bir çay kaşığı zeytin yağı içir dedi ama oda işe yaramadı normalmiş kilo aldığı için kakasını yapmyrmuş ama insan yine tedirgin oluyor
Momofkerem Merhaba benim bebeğim 2 aylık çoğu zaman 4 kez yapıyor ama zaman ilerledikçe sayısı azalacak diye etrafımdakiler söylüyor normal bir durum diye biliyorum.
Deletedmom133 Deniz0103 bence normal gibi benimkide mesala gün boyu yapmıyor akşam yapıyor meslela bugün 2 sefer yaptı 3 aylık olduk bugün 😊bi sıkıntısı yoksa sorun olmaz
Deniz0103 Deletedmom133 ya bizimki günde 3-4 kere yapıyordu. Birden azalınca endişelendim bende. Yapamıyor diye düşündüm kendimce fakat ağlama huzursuzluk falan yok. Mışıl mışıl uyuyor.
[silindi] Deniz0103 bizde de azalma var 2gun yapmadığı bile oluyor normal sanırım🤔ama azalirmis duymuştum bağırsakları düzene giriyor artik
Sdyrn Benim oğlum haftada bir yapıyor onu da fitille 4 aylık olacak yarın iki aydır böyle sadece anne sütü alıyor 😕