minikoglummmmm malesef berbat bir salgın dolanıyor bebekler ve çocuklar da özellikle. Ama öksürmesi iyi birşey diyor doktorlar hatta öksürük şurubu kullanıp sekresyonu bozmayın bile diyen var . Benim bebeğim de ekim başında çok fena oldu ve ilk defa olmuştu o şekilde ciğerleri falan temizdi fakat aşırı bir hırıltısı vardı bol bol burun temizliği dediler ilaç falan da vermediler tam 2 hafta sonunda düzelmeye başladı yavaş yavaş . Evde nebulizatör cihazınız var ise serum fizyolojikle hava verebilirsiniz rahatlatıyor bir nebze , hastane de bize o şekilde vermişlerdi . Birde öksürdüğü an da elininizi kubbe şeklinde yapıp biraz güçlü bir şekilde vurun sırtına birkaç dakika balgamı atmaya yardımcı olur