mmtymn 3.5 aydan sonra başlar bence el ağza götürme vs. Boynu tutamaması da normal, o da bu ay sonuna doğru düzelir diye düşünüyorum ama tabii ki doktorumuzun takibinde olalım. Evet, kesinlikle prematüre annesi olmak zor, her konuda diken üstünde gibiydim. Yeni yeni rahatladım, 9.5 aylığız.