ervakusunannesi Merhaba, 4 Aylık bebeklerin çişlerinde artık azalma olur mu? Sizinkiler kaç kez yapıyor? Ben günde 4-5 kez tam dolu bez alabiliyorum bazen sadece 3-4 değişiyor. Ama renginde koyuluk yok yani sütümün azlığından olsa koyu renk olurdu dimi?
Dondurmalikahve ervakusunannesi Ben şimdi size şöyle diyeyim onun için 4-5 dolu bez de yeterli illaki dolu dolu 6-7-8 bez almanıza gerek yok ben gün içinde 4 bez değiştiriyordum ve dolu da olmazdı 4 aylıkken gerçi yaz vaktine gelmişti biraz da terliyordu ama kilo alımı da iyiydi boy uzaması da iyiydi o yüzden bu bez olayına çok takılmayın eğer iki üç bez anca değiştirmiş olsaydınız az besleniyor diyebilirdim.
iremnazshn çişli bez derken bir şey sormak istiyorum sarı çizgi mavi olur olmaz değişince 1 bez mi sayılıyor yoksa bez ağır olunca mu 1 bez sayılıyor