Sysesra merhaba benim oğlumda 28 aylık aynı hareketleri yapıyor dönen şeylere çok ilgisi var tekerlek çeviriyor topla hem normal oynuyor hemde çevirerek oynuyor aynı zamanda algısı açık seslenince hemen geliyor uzun süreli göz teması kuruyor halen pek cümlesi yok ama kelimeleri var her anlamda kendini ifade edebiliyor kreşe verdim arkadaşlarıyla da oynuyor sıkıntı yok sarılması var biri ağlasın hemen sarılıp teselli ediyor yabancı müzikler açıp oynuyoruz hayvan taklitleri yapıyor pediatri gelişime götürdüm sadece biraz gelişim geriliği var dedi otizim yok dedi nörolojiye götürdüm doçente oda baktı inceledi hatta videoya aldı götürüp öbür arkaşlarına gösterdi onlarda baktı otizim yok dediler çocuk ergen psikoloğuna götürdüm oda baktı inceledi bende otizim olduğunu sanmıyorum dedi denver testi istedi götürdüm sabah erkendi oğlum izin vermedi doktor yapamadı 1 ay sonra bir daha gelin dedi ama kime sorsam hemen hemen her çocukta yapıyor bu hareketleri kaç kere parkta denk geldim hatta doktora sordum algısı açık olan bir çocuk yinede bu hareketleri yapıyorsa otizimmidir doktor hayır dedi normal çocuklarda bu hareketleri yapabilir dedi