Regl döngüm o kadar saçma bir hal aldı ki günde 8 10 ped değiştiriyorum dolu dolu gece yatarken bebek bezi koyup yatıyorum artık çok sıkıldım her regl döngüm de çarşaf alez yıkamaktan yoruldum. Bekarken de böyleydi kaç kadın doğum uzmanına gittim hepsi de bir sorun yok diyor spiral taktırmıştim doğumdan sonra 2 ay oldu onu da çıkarttım o da sebep oluyor diye ama yok yani düzelmedi bir türlü artık o kadar halsiz ve yorgun hissediyorum ki kendimi ne yapacağım bilmiyorum hangi doktora gitmem gerekiyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorumm geçen hafta gene gittim doktora gene bir sonuç yok bugün 3. Gün ve ben sabahtan beri 5 6 ped rahat değiştirdim sokağa çıkmak istemiyorum çünkü pedden taşıyor artık rezil olucam diye korkuyorum nereye gitmem gerekiyor böyle olan var mı ne yapmam lazım artık bilmiyorumm kadın doğumdan başka nereye gidilir böyle konularda ??