Pateteslimanti Kızlar yaprak sarması pişirircem düdüklüde ağırlık taşı koyuyor musunuz düdüklüde pişirirken daha önce kullanmadım hiç
minikoglummmmm Pateteslimanti bence düdüklüde olmaz kız tadı bile güzel olmaz yaprak sarma yavaş yavaş pişmesi gerek aşçıligi okudum ilk defa duydum düdüklüde yaprak sarma
Bilge_miray00 Pateteslimanti koymanıza gerek yok ben koymuyorum taze ise 10 dk biraz eski ise 15 dk tutuyorum
Sema065 @Pateteslimanti En mantıklısı tencere bence ben düdüklüye güvenip de yaprak sarması koymam 😂çok pişirir emeklerim heba olur
minikoglummmmm Sema065 kız dağılır hep sardığın boşa gider birincisi tadı olmaz yada ortada sarma olmaz
Birkullanici Pateteslimanti annemler yapıyor düdüklüde 20 dk yada yarım saat olması lazım bir bardak da su koyuyorağırlık taşıda koyuyordu
minikoglummmmm Sema065 bilemiyorum artık aşçılık okudum hiç Bir şefim düdüklüde sarma diye konu açmadı
Pateteslimanti mucizem3006 ben yaprak tazeyse 15 dk yoksa 20 dk tutuyorum güzel oluyor ama taş koymadım hiç hafiften açılır gibi oluyor koysam mı diye kararsız kaldım
Halimea Pateteslimanti annem düdüklüde yapar taş koymaz , fıslayınca 20 kısık ateşte bırakır cok ta güzel olur .