Kızlar sağ göğsüm sola oranla baya büyük kaldı . 1.5 aydır emziriyorum . ikisindede sut var ama sağ tarafın çok büyük kaldı . dışardan bakanlar bile çok rahat anlayabiliyorlar . sizde de boyle bir şey oldu mu ? Olduysa daha sonradan geçti mi yoksa boyle mi kaldı ? Lütfen cevap verin psikoloji mi bozdu 😓😓😓