Berenberfu merhabalar bende 5 gün kadar önce sezeryan oldum ve bende de gaz sancısı vardı bağırsaklar bebek olduğu için tam yerlerinde değildi hem onlar yerlerine geçiyor hemde rahim şu an göbek hızasımda ve yavaş yavaş küçülüyor ben üç gün çektim sancı kaysı meyve suyu aşırı faydalı onu için ben bir paket bitirdim bir de karnınızın her yerini dairesel olarak masaj yapın ve hafif ıkının canım yanar diye düşünmeyin çıkarken tam tersi baya rahatlamış olacaksınıx