18 kasımda spiral taktirdim 20nsinde adet oldum 1 hafta sürdü sonra bitti ama az miktarda lekeli şekilde geliyor doktor kontrol etti yerinde dedi ama ben şu sıralar diyette olduğum için midem artık küçüldü tatlı fln yedimi kusuyorum karnım ağrıyor bu kusmayla spiral zorlanip tekrr lekelemeyin olur mu