yabancibiri Kızlar evimizde bir kiracı var. Faturalar onların üstüne şimdi o eve biz geçeceğiz. Onlar abonelikleri kapattıklarında biz açmaya kalksak doğalgaz için 1800 elektrik için 500 küsür su içinde 300 küsür olması lazım ( yani internette öyle yazıyordu) gibi ücretleri var. Direk açma kapama yapmadan abonelikleri devir alsak para ödeniyor mu? Yada daha az mı ödeniyor bilginiz var mı?
Kayraaa59 yabancibiri hayır canım onlar kapattığında depozito geri alacaklar. Sende yeni abonelik alacaksın ve tüm depozito ücretlerini maalesef ödeyeceksin. Devir işlemi kiracı ev sahibi arasında olmuyor
SunnyG O paraları son tüketici vermiş oluyor yani sonuçta kiracı ödedi değil mi, bir şekilde geri alması lazım. O alacak, yerine siz koyacaksınız. Taksit yaptırabiliyorsunuz bu arada
yabancibiri SunnyG aa taksit yapıldığını bilmiyordum teşekkür ederim, en azından peşin paradan yırtmış olduk🙈
duruguzel yabancibiri bir başkası vermiş parayı. Onun parasıyla siz kullanıyor gibi oluyor. Tabiki o çıkarken açtırma parasını alacak.