Merhabalar 5,5 aylık bebeğimin son 3 haftadır inanılmaz damakları kaşınıyor salyaları zaten çok akıyor.Emzikle,herşeyle kaşımaya çalışıyor ne yaparsak yapalım sinirlenip ağlıyor,uykuları da çok kötüleşti.Arkadaşım yurtdışından Camilia serum getirdi doktorumuz birşey tavsiye etmiyor denememde bir sakınca olur mu burada Camilia,tetagil kullanan çok kişi var sormak istedim,teşekkür ederim.