Merhaba
Kızım 9ay 19günlük.normalde uykuları gündüz ıkı uyku yapıyor öğlen bır saat ıkındı gıbı 1saat.akşam dokuz gıbı gece uykusuna yatardı bıdaha kalkmazdı bende belırlı saatlerde mamasını verırıdım uyurdu sabah yedıde kalkardı. Ama ıkı haftadır gece 11gıbı kalkıyor gece ıkıye kadar uyumuyor. Çalışıyotum uykusuzluktan delırıcem.
Bu normal mi atak mı yaşıyoruz yine. Bide arkamdan çok ağlıyor onu bırakıp odadan çıkamıyorum. Neden acaba bılgısı olan varmı