Kızlar mama fiyatları malum mamayı değiştircem maalesef doğdugundan beri gazlı bir bebeğim vardı son 1 aydır daha rahatız cok şükür bu süreçte bebeğime iyi gelen tek mama aptamil conformil oldu ama artık değiştirmeyi düşünüyorum 1 paketi 2 gin bile gitmiyor. Sizce bebelac gold alsam bu aylarda ki bebeklere gaz yapar mı ? Ya da önerebileceğiniz başka mamalar var mı? Kücükken hipp de denemiştim ama o bile aşırı gaz yapmıştı kızımda