Nasıl oldu anlamadım uyandık kahvakti için mutfağa gittik koydum hemen yandaki masaya tabak almak için bir döndüm dönmemle yere düştü 😔😔😔😔😔 hemen kucağıma aldım biraz ağladı hemen sakinleşti sonra yatağa yatırdım gözlerime harekeylerine baktım herşey normaldi yere koydum emekledi tavırları normaldi sonra biseyler yedirdim yedi güzelce suyunuda içti oyun oynadık şükür kafasında bir kızarıklık falan yok doktora sordum her ihtimale karşı beyin cerrahisi görsün dedi tahmini mr cektirecektir dimi tek korkum kaç dk sürüyor mr illa hemen mr alırlar mı genel durumu iyi birşeyi yok gözüküyor bilginiz var mı rica etsem yardımcı olur musunuz