acimavi Sibellettoooo 2 hafta önce nimo aldım, maymun şeklinde, sorun yaşamadım şu anlık memnunum. Ben de benzer post açmıştım birkaç marka önermişti anneler, eczanede nimo bulunca onu aldım
Sumiree Sibellettoooo bende nimo var kompresörlü biraz sesli kızıma sevdirmek için biraz uğraştım oynadık falan şuanlık sıkıntı yaşamıyorum küçük sessiz olanları daha çok tercih ediyorlar ben anneme giderken falanda alıyorum yanıma kçüüğü olsaydı daha iyi olurdu ama bütcemiz alacagımzı zaman yetişmedi mecbur bunu aldık medikal de küçükleri çabuk arızalanıyo dedi bilmiyorum bunu satmak için mi dedi bende kompresörlü aldım
usernamesu İndirimde nexus aldım şarjlı olandan benim normalde nimo kompresörlü vardı kendime kullanıyodum ama çok sesli ben bile darlanıyodum dolaptan sattım 200 daha koydum sessizden aldım tam da zamanında almışım bebişim hastalandı